congratulations, I hate you.

började dagen med en rejäl försovning.
vaknade 07.18 , i vanliga fall cyklar jag 07.10 :/
men det var okej, jobbade in en kvart genom att skippa frukosten så det är "bara" en timme jag förlorar.
dagen har gått hyfsat fort.
vi kom långt in på morgondagens och det kommer va lugnt imorgon med.
stannade inom netto en snabbis på vägen hem.
när jag kom fram till kassan så sa jag " vill du titta i denna eller? matlåda. " och sträckte upp min kasse med matlåda.
så tittar han och säger " nej det ser lugnt ut. du vet, jag har röntgensyn "
jag börjar skratta och säger " det var inte dåligt, det skulle man haft " med ett leende.
då inser jag vad jag sagt och blir plötsligt väldigt varm ( röd? ) i ansiktet då jag blev lite rädd för att han tänkte samma sak som jag tänkte, röd ja.
det märkte nog killen med och sa " ja , röntgenglasögon skulle man haft, men dom hade nog inte varit billiga "
haha, lite småpinsamt.


igår blev det chicco med madde & therese.
" när man talar om trollen så står dom utanför 24/7 " haha
det luktade dött djur i therese´s bil och jag frågar vad det är.
hon säger " nej det är någon som spillt öl i min bil "
jag får lite dåligt samvete och undrar om det verkligen varit min öl som framkallat den odören.
det luktade i golvhöjd kom jag fram till.
och efter chicco så drar jag bak sätet och hittar en burk, halvöppen.
jag öppnar och dör nästan.
där ligger ett kokt skalat ägg.
" therese? hur gammalt är detta? "
therese svarar " ojdå, kanske två veckor "
inte konstigt att det luktade, båda höll på att spy.
det var i stil med frysen uppe i mölndal
ägg fiiifan!



HELG SNART! :D




det är ingen manjuice, det är äggjuice



och där har vi det härliga ägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0