hard night out

började 06.30 idag också, det har varit mycket att göra.
men imorgon är det lugnt.
höll på att krocka med biggan, båda fick tvärnita :D
" oj jävlar, det var nära. du är lika snabb som mig "
båda springer nästan fram med vagnarna.
vi är inte som dan dock, HAN är riktigt galen.
andra lunkar fram, jag föredrar powerwalken, då det känns som att tiden går fortare.
och man hinner plocka så mycket mer.
OCH, man förbränner mer.
jag ser det som en dags powerwalk.



tänkte prova matvete till lunch idag, ville vara lite nyttig så det blev matvete, grönsaksbiffar, gurka & oliver.
men aldrig igen, smakade havregryn, och jag äter gärna inte det till lunch.
fick lönebeskedet idag med.
helt okey ändå.
men nästan halva denna lönen försvinner direkt pga skulder.




sara kommer kanske till jobbet imorgon.
så jag funderar på att baka idag, sen spela lite tennis :)
frågan är bara vad jag ska baka.
förslag?





muffins?



mördegskakor med hasselnötter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0