I hate everything about you

sov lite länge idag.
06.45 hoppade jag upp ur sängen med panik.
snabbdusch och bre lite mackor i 190.
sen cykla som en galning.
nej så farligt var det inte.
jag var i tid iallafall.


idag fick jag en kompis på jobbet.
en kackerlacka, om det nu var det.
hoppas inte att det var det, då får vi itne jobba där.
men hoppas ändå, det hade varit tufft.
den var söt.
jag och sara fångade den i en back, sen släppte vi han igen.
såg han inte efter det.
fan om någon kört över honom!



något som är ganska tragiskt är att folk på arbetsplatser måste snacka så mycket skit.
när kärringar sitter och snackar skit om folk som är på semester.
nu kanske ni tycker att jag snackar skit?
jag tycker bara det är otroligt ruttet att snacka skit om folk som inte ens är i byggnaden.
något om att den personen gjort fel var det?
hur kan folk då förvänta sig att man ska göra rätt när man inte vet att man gör fel?
dagens visdomsord från mig och det är sjukt sant.



"vad heter kvinnan i kina som aldrig fick barn?
- TROOOOUNG!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0