ruff ryders

godmorgon

denna natten har jag inte sovit mer än en timme om jag ska vara ärlig.
kom lite sent i säng och kunde verkligen inte sova.
låg och tänkte massa.

vill jag stanna i sverige?

låg och tänkte på alla londonminnen.
innan tänkte jag att , visst , jag var borta ett halvår.
men det kändes inte som mycket hänt.
men jag hade jävligt kul och hittade på lite ändå, fastän ekonomin inte räckte längre än lite primarkskor, sainsburysnudlar och starbuckskaffe.

 

vill skriva ner allt.
gör det när jag kommit hem från jobb tror jag.
inte för att jag tror att någon tycker att det är kul att läsa.
men för att se hur mycket jag egentligen minns och kan få ner.
jag firade bland annat nyår helt ensam med pringles, ett par kalla stella och en grym bok.
tack vare en yusuf, känn dig träffad! haha :D

sen fick jag en stalker från irak.
som gick efter mig 20-30 meter från sainsburys när jag varit och handlat, hur lyckas man vara så dum och ge ut sitt nummer?

jag och mimmi var och tittade på iglu & hartly :D

förövrigt så fixade jag lunch till sara och mig igår.
dagens lunch dvs, potatismos,falukorv och spenat.
hon lovade med sig fika idag, håller hon inte ordet så ska jag ladda med gummiband eller gömma hennes scanner :D

finns massa jag kan skriva, men hinner inte nu.
vi hörs sen.

tjing-tjingaling

 

nej! det var inte jag som slängde in henne där.
det var självmant.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade tyckt det varit jättekul o läsa om London :)

2010-07-19 @ 09:58:02
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0