svett

blev hämtad av therese vid halv 10 igårkväll.
då bar det av till vinslöv med peppmusik på högsta.
när hon fixade sig så blev det black tower och lunar för mig, haha.
vidare till fatime för att åka med dom till kristianstad.
väl i kristianstad så skulle vi leta upp struts och co , det slutade med att vi letade i fel öltält i typ en timme.
det blev trippelkiss med en random brud inne på en pissenisse.
kollade på artmade och gick sen till rätt öltält där jag fick en nalle av en random gubbe. haha.

"bajsa på din mamma, vill du följa med mig hem inatt?"


sen hittade vi struts o co på duvanders.
då gick jag och letade upp eddie vid bånken.
efter det blev det bk för hela slanten.
det surades av lite folk och det gillas inte.
trötta? skiter jag i.
det blev fetetaxin hem.
"taxi? det är en jävla buss"
handbromsen var ändå bäst.


det blev kareoke i taxin, jag skulle nog hållt käften.
väl framme i hässleholm blev det subway.
vi satt och åt utanför harrys då en liten vinröd bil stannar och backar.
"heej, vill ni ha skjuts?"
svarttaxi ftw.
"du vet sån där cigarett, kan man få en?"
"javisst, du kan till och med få två"

hahah, det tog väl 2 minuter att komma hem från stan så som han körde.



idag har det blivit en liten runda med tosca.
sen har jag svettats i mängder.
väntar på att resten av gänget ska komma hem då det ska börja grillas.
imorgon är det jobb och jag längtar efter kylrummet mer än något annat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0