and in you I confide

midsommar i fredags.
jag och madde grillade till det lite här.
mamma och pappa hade snott med sig tändvätskan så det fick bli att dra fram bensindunken.
det slutade med att vi fick steka köttet.
men det blev bra ändå.
"när ölen är blå då är älgen kall"


i lördags var jag och hälsade på mamma & pappa på campingen i lomma.
varmt i havet, jag och sara vadade in från bryggan då det är jävligt långgrunt.
jag sprätte lite bil på parkeringen, mamma sa att roger blev lite nervös då han såg sin bil på parkeringen, haha.


idag blev jag inte inringd.
det var kanske tur det då jag haft mäktigt ont i ryggen sen i torsdags.
måste böja mer på benen, likaså dra ut pallar när man ska ha lådor längst in.
men det är drygt och det går mycket snabbare att va oergonomisk.
sara gör likadant.
nu har jag iallafall plåster i svanken och dom har hjälpt lite.
jag luktar som ett vandrande jenka-tuggummi.


milla ringde innan och frågade om jag kunde jobba imorgon.
diana hade sagt att hon inte hittat mitt nummer.
konstigt då det står på anställningsavtalen.
men sen ringde diana, hon frågade om jag kunde börja redan 06.30 imorgon.
tackar man nej till en timmes extra lön? plus en ob-halvtimme.
nejnejnej.
jag sa
ja ja ja!


hoppas ryggen är bättre imorgon.




försökte ligga lite ute i solen idag.
jag är nog en av få som inte gillar värmen.
jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0