halsfluss

blev akuten igår.
skickades vidare till vänhem.
tur att vi hann dit en kvart innan dom stängde.
mjo, det var väldigt svullet konstaterade hon.
fick två kåvepenin och ett e-recept skickat till apoteket.
har svettats som en bäver inatt.
gick ut och la mig på soffan inatt då min säng var helblöt.
vaknade med katter på mig.



var sen nere på apoteket, hämtade mer piller.
sen vidare till chicco för att möta madde och therese.
dom tyckte jag skulle med till höör, och så blev det.
plockade upp anton på vägen.
det skulle egentligen bli glass.
men jag var hungrig så att jag höll på att spy.
fick bli en grekisk hamburgarmeny.
sen tillbaka mot hässleholm, först av med anton sen av med madde.
"therese, jag är sugen på en bulle"



nu mår jag kasst igen.
borde kanske hållt mig hemma.
men skit i det.












therese körde en bk.
Jag - " äh! se det som en utmaning "
Therese - " ät din burgare med fötterna så kan du se på utmaning! "

Kommentarer
Postat av: christian

Hej på dig!!!

Läste din kommentar om min artikel om Fatima

"fan vad pinsamt" hade du skrivit.

Vad menar du med det?

2010-06-04 @ 08:42:17
URL: http://www.dunderbar.com
Postat av: christian

Vad är det du vill ha sagt med dina kommentarer?

2010-06-04 @ 19:04:16
URL: http://www.dunderbar.com
Postat av: christian

Var god, sluta läs min blogg om den stör dig!

Det är ditt val och ingen annans.



Jag är tacksam om du slutar att hacka på mina inlägg, har du inget snällt att säga, säg det inte alls.

2010-06-04 @ 19:10:12
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0