jobb

här sitter jag, i mina solglasögon.
det är bra.
för då ser man inte världens hemskheter.
inte allt iallafall.



har haft tre jobbdagar denna veckan = 23.5 h
c-c-c-cash!



idag kom therese och madde och hämtade mig efter jobbet.
det blev en långrunda.
stan, donken, vinslöv, näsum, vånga, kristianstad och sen tillbaka till hässleholm.
jag slutade 15.45 idag och kl ett inatt slängde jag av mig jobbkläderna.
nio timmar?
varför åkte jag inte hem och bytte om? trodde bara vi skulle till donken sen hem.
men iallafall, mamma och pappa åkte idag.
förhoppningsvis har jag huset till söndag, om inte så kommer dom hem idag igen.


just nu spelar jag angerfist på högsta.
varför? haha, för att jag KAN! utan att någon bölar över det.



förra natten sov jag 4 timmar, och förra igen likaså.
jag borde sova nu, jag borde gått och lagt mig direkt jag kom hem.
men icke!
måste dra nytta av detta nu.
eftersom att jag inte har jobb imorgon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0