lost and found

fick finbesök igårkväll.
madde och anton kom hit på lite kaffe.
dom hade chips och dippa med sig! alltid välkommet.
det blev massa sjukt snack som vanligt.
och lite 80tals hits och the cribs.
tummen upp!
dom körde hem till sösdala vid tretiden.
då gick jag upp och lade mig i sängen.
tv och my friend leonard för hela slanten.
har fortfarande 24 sidor kvar.
vet inte om jag vågar läsa ut det nu.
kommer bli ledsen när det tar slut.
så nu är frågan.
gå och lägga mig ( eftersom att jag inte har sovit något )
eller knalla bort till mormor och hämta tosca och gå en långrunda.
det lutar mest åt det andra, jag behöver röra på mig.



jag och sara har även spikat söndagar som tennisdagar.
eftersom att hon kommer ner nionde juni och åker hem i augusti.
så det blir att cykla ut till P2 och lira tennis.
det är en av dom få sporterna jag gillar.
nu jäklar!
sara, förbered dig för emmameister.
haha nej förlåt den var kass.
glöm inte bort att jag är bollrädd.
men ska slå ut bollen bland nässlorna så kan du få springa ut och hämta den :)



nu vet jag vilken storlek jag vill ha på tatueringen.
det lär nog gå på ungefär 500:-
så får ta det i slutet på sommaren.



nej en dusch sen ringa till mormor och se om man får låna hundskrället :)










Visst är hon fin?
Jag hade gärna bytat henne mot alla våra kattskrällen.
Hon blir lika glad varje gång jag hälsar på mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0