maybe misery

frugan ringde igår.
"eeeyh, vad gör du? kan jag komma?"
jomenvisst.
var flottigare än ett as.
tog en dusch sen blev det bilåk.
hem hit för att äta lite grillat.
"vill du skicka svampen?"
asgarv.


sen drog jag och eddie ut till P2 och spelade tennis.
jag var inte lika usel som jag brukar, fick mer bollar än vad jag brukade, och jag sköt inte ut en enda :)
sen blev det dricka, vandring vid magle där vi lyssnade på en PSykisk störd alkis.
"HEY! VAFAN! DET ÄR INTE RÄTT!" skrek han åt kossorna.
fick bita mig i läppen.
sen blev det donken.
blev en runda till broby sanatorium, eddie höll på att skita ner sig.
trodde inte att någon kunde vara mer skraj än mig.
påvägen hem höll vi på att köra på ett rådjur, en katt och en hare.
fan vad jag skrek.
sen hem till hässleholm och tittade på " behind enemy lines "
vidare ut igen.
hittade på mer skit, jag körde lite rally ute på hovdala :D
" jag får nog fixa ny koppling sen " hahaha.
sen ner till guldkusten och sköt ut lite golfbollar i finjasjön.
jag lyckades få ut två stycken ganska långt, men njääe golf är inget för mig.
sen blev det donkenfrukost.



Eddie " Är det fritt vänster? "
Emma " JAPP! "
Eddie " Emma, det är höger "
lagom trött.



snart blir det att gå ner till stan med mamma för att köpa studentpresent till kusin :)
inte långt till hennes student nu.
6 dagar snarare.
och syrran kommer hem om 4 dagar.
göttgött.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, jag vill med ut till Broby sanitorium. Trissar man inte upp varandra rätt bra där ute? btw, tänkte dra till med risotton när jag pallat gå inom systemet o handlat vin (får ju köpa en sån där lite mindre, pallar inte dricka upp en halv flaska vin för lite risotto, haha). bytte du förresten ut mandeln mot svampen eller du la bara till det?

2010-06-05 @ 10:15:12
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Sandra

btw, Kimmy och jag var också lite olagliga, fast det var i skogen, och jag vågade inte riktigt. Kimmy är värre än den värsta körlärare

2010-06-05 @ 10:17:44
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0