mountains

gokväll.
therese var här en sväng innan.
vi körde till donken.
där jag lyckades välta ut en halv latte över therese, bordet och golvet.
vad är det med mig och mcdonalds egentligen?
det var mäktigt pinsamt och vi gick utan att säga till.
vi torkade visserligen upp på bordet men det var en mindre sjö på golvet.
äh, jag kommer aldrig träffa dom där inne igen.
jag tyckte synd om therese som blev skållad.
men det var ju inte meningen, förlåt :)



jag börjar förövrigt bli mäktigt förkyld nu.
imorgon är det student i eslöv.
denna gången är det kusin sannes tur, Grattis! :)
jag kommer förmodligen köra ner dit.
pappa tyckte inte att jag skulle det.
men jag kör inte sakta, jag kör lagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0