salgo pa la calle

morrnmorrn.
gårdagen bestod av att möta upp sara på stationen, vidare med bussen till röinge.
världens suraste busschauför.
sara fixade ebbas hår.
sen hämtade therese oss.
hem till kärråkra, där blev det middag och slingor i mitt hår.
jag skulle nu våga säga att mitt hår är ljusbrunt, ett steg närmre blondt.
sen körde jag lite bil :)
var ganska nära på att köra på en hare, illa.
när jag kom hem så ringde therese.
"ska du med på ett åk?"
så ett åk blev det.
therese, madde och jag i therese's bil.
anton, jocke och johan i antons bil.
blev runt i stan, tyringe, hörja och hovdala.
vi stack även till Qbar, jag hade shorts, inte världens bästa.
haha pär var där och när andra vakten kollade på mitt pass så sa han, " fan det var en sur kvinna! "
pär - " ja! då skulle du bara se hur hon är hemma! "
haha alltid samma.
mössan var också där, han tyckte att jag hade snygga ben, eller vad han nu mumlade om.


chips och cola innan jag somnade.
vaknade mäktigt sent idag, ångest.


vet inte riktigt vad som händer idag.
men imorgon blir det student i eslöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0