she loves me not

igår kom therese hit efter jobbet.
jag grillade lite.
blev potatis, grillad lax och kall sås.
tappade saltkaret i såsen, men vi alla lever så det är lugnt.
sen begav vi oss ut till sösdala för kaffe hos madde.
körde lite raggarrunda i sösdala och mötte jocke och anton.
therese skjutsade bort mig till madde igen då hon skulle hem till vinslöv.
det blev lite mer kaffe sen in till donken.
männen är sjuka!
jag höll på att dö då dom började snacka danska.
sen blev det raggarrunda.
ávslutade med finjasjön, trodde att jag skulle dö i shorts och linne.
sen tvingade dom mig att köra.
madde - " nu kör du emma! annars får dom bära fram dig! "
madde satt fram och var min co-driver, skötte växlingen och sådär :P
det känns som att sätta sig och köra ett rymdskepp när det inte är saab.
sen skjutsade dom hem mig sen hem anton.
en stund efter skickar madde o säger att dom är påväg hit igen.
blev lite kaffe på altanen sen sängen för mig.



gick upp vid 11 idag.
ska vara på distansapoteket och skriva sekretess, få passerkort osvosv kl 14.00
så cyklar dit vid, kvart över.


imorgon är det göteborg - liseberg, som gäller!
har inte varit där på 4-5 år.
ska bli sic.
"boom boom" i bilen , hellyes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0