sorm

lycka när man var liten var
när man hittade en riktigt lång maskros..





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja, tänk att man kan glädjas över sådana småsaker egentligen :)



Ja, svamp ftw, speciellt färsk. Löööve it! :)Nej, mandel är väl lite sådär o ha i. Jag kände mig faktiskt lite skeptisk till mandeln.



Hehe, ja, jag brukar tycka att det inte är det smartaste draget man kan göra kanske, men då är det om det är mitt i stan eller så. (Jag kommer ihåg D brukade låta L köra mitt i byn när de bodde i Bjärnum, och då hade han inte ens själv körkort, mindre smart kanske) Hovdala och skogen eller större parkeringsplatser och sånt, inga problem.

2010-06-06 @ 10:28:01
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0