storstädning.

studenten i eslöv igår var riktigt trevlig.
maten var otroligt god.
vi åkte hem mot hässleholm vid 23?
jag drog vidare till Qbar där jag mötte rebecka, patricia och maja.
världens äckligaste gubbe var där, hans dancemoves var inte att leka med.
asgarv.
jag var nog hemma vid 5 imorse?
sov till tre, riktigt skönt.


sen har jag tagit det riktigt lugnt.
har städat en del på rummet.
hittade gamla skivor på rummet, bland annat hits for kids 2, haha grymt bra.
spelar lite för grannarna med.
"boom boom boom boom, I want you in my room"
jag tänkte gå upp och avsluta städningen nu, har pyttelite kvar sen dammsugning.
sen ska jag jävlaride lägga mig i sängen och spela tvspel.



Idag är pappa på sweden rock, han skröt lite om det i bilen påväg ner till eslöv igår.
"vet du vilka jag ska se imorgon emma? HE HE, guns n roses"
kul för honom, synd att han hatar chinese democracy bara, vilket är ganska skumt då min skiva fortfarande ligger i bilen?


nej! städa var det, tjingeling.




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0