tillbaka till kreta

började på en ny bok idag.
tillbaka till kreta, eller "crete on the half shell : a story about an island, good friends and food" som den heter på engelska.
två kapitel hann jag, sen var jag mygginvaderad, nejtack.
den verkar okej faktiskt, boken alltså.
men det känns skumt att läsa en svensk bok efter fem engelska.
men jag kan nog behöva det.


imorgon blir det att simma med madde, sen upp till stan för att kolla studenterna.
det är ju skattjakt.
fan vad jag saknar den, det var lätt den roligaste dagen i mitt liv.
därför får ni massa bilder från skattjakten juni 2009.




massa folk.


sara, therese, rickard och elin


therese och madde


elin genar smidigt genom busken :)


tuffing


folk


frugan no 2


byggarna kom med gul färg


vi fick den perfekta idén att bada hemma hos mig.
madde och therese.


på kvällen blev det ner till finjasjön.


therese och madde


nyktert.


asgarv.


jag, therese och madde.


madde och jag.


ohyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0