Banquet

hej gott folk!
jag blev tillsagd av therese att hon ville ha ett blogginlägg att läsa imorgon, så det är väl bäst att lyda.
kom ju hem till sverige i lördes, började med att möta upp therese och rebecka, blev systembolaget och groda på bjärnors =)
sen hem, klappa katterna och börja fixa sig för festen.
fick skjuts in till vinslöv och var där runt 6tiden.
blev en riktigt nice fest då struts bland annat micrade sin skjorta, sjuka människa!
blev efterfest hos therese =)
i söndes var therese, rebecka och emelie här på kaffe, riktigt trevligt =)
och idag har jag varit i stan med therese, växlade bland annat cash sen drog vi hem till pierre på en kaffe.
efter det kom rebecka och hämtade oss, körde hem hit och drack kaffe/välling haha.
therese skulle öppna skåpet i köket och man måste dra ganska bra jag bara "det är bara o schlida" dagens asgarv :)
imorgon vet jag inte vad som händer men på fredag är det blodgivning och förmodligen fest.
på lördag är det ännu en 20årsfest och Qbar efter det, har saknat min per (L) :P




fotsvett - zippo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0