shake

hey folks!
maste borja med att saga att jag ar otroligt sur pa easyjet.
hade jag haft en tradstam sa hade jag bett dom suga den.
nejmen pa riktigt, jag far betala 18 pund for min vaska :S
var ju hemma over julen och da betalade man ingenting, men nu blev det sammanlagt 119 pund, kul!
men har iallafall biljetten bokad och jag landar pa kastrup/kopenhamn 10 pa lordag morgon, flyger fran stansted runt sju.
vilket innebar att jag kommer fa aka med buss fran MK till stansted fredag kvall och spendera hela natten dar.
men det kommer det va vart! for pa lordagkvall firas therese, hela tjugo ar och det kanns som att det var igar vi firade hennes 18ars dag i klubbstugan, en sak ar saker.
jag ska INTE kora pa favorit i repris.
far heller inte glomma att boka bussbiljett, annars ar jag kord.
bussen fran milton keynes till stansted tar 2h & 20min , raknade pa det igar och att ta mig fran milton keynes till hassleholm tar 14h med all vantetid osv, sa kommer va ratt schleden lordag kvall men de skiter ja i!

SOET :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0