ten days

hej gott folk!
nu ar det inte ens tio dagar tills jag anlander i hassleholm.
och inte ens nio dagar tills jag lamnar milton keynes.
det kanns otroligt bra och jag ser fram emot festen nagot sjukt mycket!
blir fest for att fira sara och elin den tjugosjunde med.
festfestfest.
och jag har inte rad att kopa nya klader, det suger!
men salange jag har rad till en baginbox och en dosa goteborgs sa ar jag varldens lyckligaste.
iallafall, igar borjade jag ma otroligt daligt.
kande mig skityr och ont i ryggen ( far alltid ont i ryggen nar jag har feber )
sa gick och la mig och laste lite.
ami berattade for joy att jag madde daligt sa hon kom upp och pysslade om mig.
haha, jag sa att jag bara kande mig lite febrig men hon kom med te, tomatsoppa och grejer.
mar otroligt mycket battre idag men har riktigt sjukt ont i halsen och ont i ryggen.
har precis fixat mat till ami och fixat i koket.
ska ordna med hans klader nu och sen dammsuga lite, ar jag inte duktig? =)
imorgon blir det att traffa hanna och aka in till mk city centre.
ska leta present till frugan och jag vet verkligen inte vad jag ska kopa =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0