twelve days

Ja gott folk! Nu ar det bara tolv dagar tills jag anlander i lilla hassleholm :D
och det ar bara elva dagar tills jag lamnar milton keynes.
kommer ju som sagt att fa ta buss fran mk 9 pa fredag kvall, bussen tar tva timmar och tjugo minuter.
sa anlander pa stansted mellan 11-12 & flyget gar inte forran sju pa morgonen, sa har en hel del time to kill.
blir att lasa en massa antar jag.
jag landar i kopenhamn runt tio, sa ar i hassleholm vid 12.
da blir det att mota upp frugan <3
kopa snus, hem och dricka en kopp kaffe, klappa mina katter :D
sen sova ett par timmar for pa kvallen ar det fest i vinslov!
therese fyller ju tjugo sa vi ska fira henne.
det kommer bli riktigt nice os, synd att jag inte har rad att kopa natt nytt o ha pa mig dock.
men vafan, klader spelar egentligen ingen roll. kunde akt dit naken.
bara man har gytt folk, lmfao och btboxen sa blir det en underbar kvall.
traffade forresten en svensk au pair i lordes, jag trodde aldrig att jag skulle hitta nagon au pair i milton keynes, och annu mindre en svensk sa det var jattetrevligt.
vi akte in till mk city centre, jag skulle leta fodelsedagspresenter men hittade inget :/
sen gick vi till Xscape, en stor byggnad dar dom bland annat har en inomhus-snobacke-grej.
snubben fran ghana som akte slalom i os hade tydligen tranat dar, hahah.
inte undra pa att han var sa SJUKT kass.
sen blev det lunch pa wetherspoon, jag satt lange och funderade pa vad jag skulle ata.
ville testa nagot nytt, och nagot brittiskt liksom.
sa det slutade med att det blev en steak & kidney pie med peas, chips and gravy.
sasen smakade lite som en get luktar, jag tror att "fraaah" hade badat dar i, men annars var det ganska gott :D
forra veckan blev jag medlem i en grupp pa facebook " can i have a coke please - is pepsi ok? - eehm, is monopoly money ok?"
Och nar jag sa att jag ville ha en coke pa wetherspoon sa fragade hon om pepsi var ok, haha.
jag bara, eeehm . det fick bli en lemonade istallet.
hanna och jag tankte exakt samma sak och vi asgarvade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0