where you guys are from?

hej gott folk!
borjade dagen med att forsova mig lite, eller vi hann ju anda men fick stressa som tusan med linserna och fick halft panik.
motte upp hanna vid skolan och akte sen in till mk city centre, borjade med en morgonkaffe pa starbucks ( kan tillagga att jag kissade ett antal ganger ) haha, helt sjukt.
nu ar therese's fodelsedagspresent fixad, kan antligen andas ut! :D
sen gick vi och motte hennes kompis som var pa besok, vi krangde lunch pa en italiensk restaurang och det var varldens sliskigaste servitor, haha "would you like some sauce? ketchup?" haha.
eller "where you guys are from" - sweden " aah i could guess " eller vad han nu sa, man kunde inte hora for han mumlade mest.
jag bestallde iallafall en pizza, den var ganska god men degen sag ut att va trolldeg, haha.
i helgen hander det inte ett dugg.
men det gor inte for det ar bara nio dagar kvar tills jag ar hemma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0