back from the grave

jomenvisst, tänkte återuppliva bloggen lite grann.
har inte skrivit på snart två veckor, så det är dags nu känner jag.
tänkte ändra lite design med, får se hur det blir med det.


helgen har iallafall varit nice.
i fredags begav jag mig ut till rebecka i vinslöv, där dracks det två öl för mig sen tog vi den lille blå in till max ( teeven teeven chili, chili chili teeven, ahaaa ) haha, chilicheese och kaffe stod på menyn.
vid lite över nio kom therese till rebecka, då grillades det sen vidare till biffen där vi drack någon öl till och tittade när daniel dansade så fint med grillvantarna på - " nu ska jag dansa så att ni blir kåta tjejer "
jag och therese trillade nästan baklänges av asgarv.
sen tog jag, jimmy, rebecka, therese, daniel, filip och staffan taxi in till Qbar.
i lördags blev det lite grillad, det blev kött , potatisgratäng och vitlöksbröd , sen blev det massa tv på det.
i söndags blev det gårdagens potatisgratäng, grillad kycklingfilé & sallad och en sväng till ikea på det, lite mathandlande på Willys och sen vidare till vinslöv där jag fixade maten igen, det blev pastasallad & grillade biffar med timjan, vitlök och bananschalottenlök plus grillad svamp sen lite brödbak efter det.


idag , eller ja igår så sov jag till halv 3, ganska illa men det var riktigt skönt.
vid kvart över 8 kom rebecka och hämtade upp mig, vidare till högalid för att möta upp therese sen köra vidare till parenco " tjeeeena tjejer! " , Jag delade en kebabpizza special med therese, brukar inte gilla kebab men det var riktigt gott.
avslutade med en brännarrunda i stan och en kaffe hos mig " toogge , to-togge , toogge to-togge " haha :D

jag har förresten fått sommarjobb på distansapoteket!
v 25, 26 & 32 som inringningsveckor då dom ringer in mig vid behov och v 27 - 31 som fasta veckor.
men det är ändå 6 veckor tills inringningsveckorna börjar så har sökt lite jobb ikväll.



 










Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka! :)

2010-05-06 @ 07:30:36
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0