corona & lime

hojhej
hejhoj



får köra en snabbis idag med.
endast för att vara duktig.
har åskat lite idag med nyss, tror det är över nu.
fast är blinkade till lite precis,
brittedal - blinkedal.
aja.



somnade nog vid halv fyra inatt och vaknade kvart i nio.
blev chockad men framför allt riktigt stolt över mig själv!
ett fett kryss i taket.
therese ringde innan och frågade om jag ville med till Qbar.
så så blir det.
vi tänkte bara hitta någon förfest innan.
annars får vi dricka till det i husvagnen, haha :D



har precis krängt en sandwich till och har nu börjat på kaffet.
james blunt på stereon, jag vet, jag är gay.
men han är faktiskt bra, och jag vågar erkänna att jag tycker det (=
DET är inte gay.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0