make a lil' love

hejhoj!
nu är det en vecka sen jag skrev?
nu får jag verkligen ta mig i kragen.
men folk verkar ändå vara inne och läsa lite, har haft åtta läsare idag fastän jag inte uppdaterat på en vecka.
det duger väl i krig?


iallafall, idag har jag inte gjort alltför mycket.
som vanligt.
vaknade vid 1? låg faktiskt en hel halvtimme ute på gräsmatan, men blev alltför lökig så jag gav mig.
och så har det åskat idag, som dom flesta vet.
ganska mysigt ändå, och det kunde behövas lite regn nere i mitt trädgårdsland, har ju planterat en jäkla massa vaxbönor för er som inte vet :D
senare kom therese, rebecka och patricia hit, vi kollade på mitt nya favoritprogram "cake boss" på discovery travel & living. haha det ultimata, dom blev nog inte så förvånade över att det var ett av mina favvisprogram.
iallafall, i detta avsnittet gjorde dom bland annat en tårta som en nascar bil, i verklig storlek, det var helt sinnessjukt! dom är verkligen helgrymma.
sen blev det lite cruising, avslutade på donken, får ångest så fort jag tagit sista tuggan.
vad fan har jag där att göra?


imorgon ska jag försöka dra ut och röra på fläsket och om det är fint väder ska jag spika fast mig i gräsmattan så att jag kan få lite färg, det kan granberg behöva.



har förövrigt slingat håret idag.
för er som inte känner mig så blir jag jäkligt uttråkad på mitt hår snabbt.
så tänkte lägga ljusbruna slingor i håret, det slutade med att det blev lite halvorange :S
sara, kom ner nu! HJÄLP!




therese höll också på att döda mig idag, jag tänkte kliva ur bilen i farten.
nääe det tänkte jag inte, men jag hade dörren öppen och bältet av och då kör hon en " TREEEETTTI!" så att jag nästan flög ur, haha.
jag lever iallafall.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, du är inte sugen på att ta en långerunda, för jag behöver också röra på mitt fläsk? Så tradigt o gå själv...

2010-05-20 @ 23:44:24
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Syster yster

hahaha din smartskalle! det kunde jag säga direkt att det skulle bli lite orange. jag kommer snart hem, annars får du säga till mamma och pappa att ni kommer upp imorgon och hälsar på, så kan jag fixa det då :D

2010-05-21 @ 13:14:41
URL: http://fruvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0