not about us

halloj!


nu har jag fått en av tidernas bästa idé.
ska verkligen köra på som fan med övningskörningen.
och börja söka jobb till hösten redan nu, hålla tummarna för att man får något halvpissigt jobb.
sen jobba arslet av mig och ta en intensivkurs till vintern.
när jag lyckats ta mitt körkort ( och det SKA bli innan sommaren 2011 )
"jag kan klara det, jag vill klara det & jag kommer klara det"

Sen, sen gott folk, då är det dags för att lägga lite pengar på en halvskruttig bild.
pratade med madde om det innan,  en festival-van/buss.
sen drar vi ut på en festivalroadtrip.
fan vad underbart det hade varit.
och jag är sugen till 100%



ja, det blir fan så.
och jag ger mig inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0