salta balkar

ber om ursäkt för min seghet, men det kan faktiskt va så ibland.

i tisdes begav jag mig till kristianstad med therese, det blev brännarrundor i stan och vi höll på att smälla med en bil, jag sket nästan ner mig.
sen körde vi till österäng och pratade med henke lite, har inte träffats på ett år så det var trevligt.
efter det blev det donken där jag gjorde världens pinsammaste grej.
där var en himla mass militärmän och jag lyckades självklart fastna med blicken på en av snyggingarna och tittar inte vart jag går, då går jag rakt in i en stor satans kruka och trillar över hela skiten.
jag skrattade så jag nästan kissade ner mig och jag tror att therese höll på att dö lite också.
plus alla inne på donken som såg mig. men det är ju skitbra att man kan roa folk :D


sen körde vi mot vinslöv och hämtade upp rebecka.
" TREEETTI! " DUNK.
therese kör så att sätena fälls fram, hahaha.
sen bar det av till hässleholm för att hämta therese's pappa sen vidare till vinslöv och släppa av och sen bar det jävlaride av till sibbhult, plattan i mattan och vi kom dit fem minuter innan bilbingot började.
blev lite svettig påvägen dit.
vi vann inte ett dugg :/ och vi alla var nog ganska trötta på det i slutet , speciellt therese " sst, sst, sst, sst "

Sen vidare till kristianstad, igen!
för lite max denna gången :D
blev chilicheese och kaffe för mig.

dagen var verkligen riktigt nice, har inte skrattat så mycket på en dag på riktigt länge.





therese's megasnygga parkering :)


bilbingo! :D


pungmunnen / munpungen


therese och rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0