s!esta

oohoo.
har varit ute med rebecka och therese och kört en runda.
vi körde ner och kollade vart dom skulle ha campingområdet för siesta i år.
det blev nere på åhusfältet.
förstår inte varför.
eller alltså, det är inte mycket större än det gamla campingområdet.
och dom kunde använt mer av gräset där nere, men icke.
iallafall, där var folk som varit och slått upp tält redan.
jag vill inte.
varför ska siesta vara i hässleholm för?
jag hör varenda jäkel hem hit, och blir påmind om att jag inte är där.
varför?
för att jag har inte råd.
dom få örena jag har kvar ska läggas på en tatuering.
men jag vill verkligen dit!


kommer ihåg siesta 2007 som om det var igår.
ostchips i mitt enmanna tält, öldrickande och diggande till travelling wilburys med ante.
välta staket med malin , mosha mig allra längst fram på mustasch, hade lagom ont i mina revben en bra tid efter, men det var lätt värt det!
åååhåå, jag vill dit!
ska låsa in mig i källaren med öronproppar, äta glass och läsa james frey tills det är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0