the spaghetti incident

hojhoj gott folk!
idag är jag på ett sjukt satans otroligt bra humör.
vet inte vad som hänt, något fel är galet, brukar aldrig vara såhär glad.
såna här dagar har jag två, kanske tre dagar om året.
och vilken energi jag har!
fastän jag inte sovit mycket mer än tre timmar inatt.
sotarn skulle hem till jimmy idag, göbben skulle komma mellan 8 & 10 och jag vill inte ligga och snarka där då så pallrade mig bort till bussen tjugo över åtta, och det gjorde jag rätt i för sotarN var bara två hus bort.


idag har jag plockat lite på rummet, varit duktig och lagt ALL tvätt i tvättkorgen, tömt diskmaskin plus sopor och just nu har jag en tigerkaka i ugnen.
ikväll ska jag laga middag till familjen, det blir spaghetti och köttfärssås.
och tro det eller ej, men det kommer bli första gången jag gör köttfärssås, fastän jag är så pass matintresserad som jag är, dåligt emma, skärpning!



har lyssnat på en himla massa musik idag med, har bränt en skiva med shwayze.
skulle först göra en riktigt grym med massa shwayze och LMFAO men datorhelvetet ville inte så fick korta ner listan och bara ta shwayze istället, sen har det blivit en hel del my chemical romance och just nu är "appetite for destruction" i stereon, volymen på max! helt underbart!
har sprungit runt och dansat till 50 cent idag med, hoppas ingen lyckats se mig utifrån, det hade varit otroligt pinsamt, ÄH! skidide som frugan hade sagt :D
har sjukligt mycket energi och vet inte vart jag ska göra av den, man kanske borde plantera en andra avokadokärna? mamma glömde vattna min förra planta som nu är helt död.
no bad feelings, mamma.
ja, men det gör jag.
en ny avokadoplanta ska det bli, tigerkakan ska ändå stå i ugnen 45 minuter till.




Vi hörs! =)








just det! nu är tatueringen bestämd med.
det blir en syskontatuering.
jag ska ha min på insidan av vänster handled och det ska nog sara med.
E för Emma
&
S för Sara
kan ju inte bli bättre, det blir något i stil som bilden ovan.
vad tycker ni?
lämna gärna andra förslag :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där kommer att bli hur bra som helst. Jag tänkte på det tidigare, fick idén av Eddie, för han ville att han och Kimmy skulle göra någon form av syskontatuering,

2010-05-07 @ 07:35:03
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Sandra

blev nåt knas med publiceringen. Stilen liknande den du valt blir riktigt snyggt o ha på handleden också :) inte för blarrigt och inte för snirkligt :)

2010-05-07 @ 07:38:04
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Fan jag är redan kär i den, kommer bli så jäkla snyggt! :D

2010-05-07 @ 09:26:47
URL: http://fruvit.blogg.se/
Postat av: Cosmos

Snyggt

2010-05-31 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0