when the time comes

började gårdagen med första ölen vid, 6?
hade inte ätit något på dagen, förstod redan då att inte skulle bli en vacker fylla.
rebecka hämtade upp mig vid nio, in till stan för att hitta patricia, haha inte nykter för fem öre :D
inte länge efter hamnade jag också där.
när rebecka och patricia ville hem så drog jag vidare till Qbar, där var therese och sara.
"heeeeeeeeej frugan, får man en puss"



vi hittade även SU, senare kom också pierre.
jag pratade albanska med två albaner som var från danmark.
han skulle ta med sig pite nästa helg.
"Will you be here next weekend?"
"yea man ofcourse, friday AND saturday!" haha, knappast.



idag mår jag inte bra.
det var förväntat.
höll på att dö av törst på vägen hem.
hade jag hittat en vattenpöl hade jag inte bangat för att lägga mig och sörpla i den.




walk of shame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0