hang it up

nej jag har inte skrivit på ett tag, men jag har faktiskt inget att skriva om.
dom ringde mig från da innan och har jobb på måndag, gött.


ikväll ska jag hem till eddie, han ska tydligen laga middag till mig :)
det var inte sådär två år sen sist? haha
jag hoppas inte på att det blir makaroner med tonfisk och bacon haha.
imorgon blir det inflyttningsfest hos kennie, har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska dricka eller inte.
får se hur det blir.
tar cyllen dit så jag kan cykla hem om jag håller mig nykter och fyllona blir för jobbiga :P
på söndag är det fars dag och jag och sara har fixat en bra present som är väldigt passande just nu.



förövrigt så är jag mäktigt sugen på att bli brunett igen.
jag hade faktiskt tänkt bli det när håret var lite längre, till axlarna typ.
men jag börjar bli otålig och uttråkad.
jag är en person som älskar att ändra frisyrer och hårfärg ofta, man ska inte se håret som något annat än accesoar, anser jag :)
så , vad tycker ni?
låta håret växa ut en bit till innan jag kör på det, ellerska jag köra på brunt nu?




 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0