In loving memory

ingen bra dag, alls.
först får man säga hejdå till biggan på jobbet.
när jag var på väg hem från stan ringer mamma och säger att dom skulle hälsa på gammelmorfar.
för det var inte alls bra.
jag ville följa med , för jag hann aldrig hälsa på honom på hemmet.
pratar med mamma i telefonen i ungefär 5 minuter.
då ringer mormor, och berättat att han precis gick bort.
precis innan vi skulle åka och hälsa på honom.
men jag vet att han har det bättre nu, det är jag helt säker på.
och han har inte ont.
det är det viktigaste.
kommer ihåg när jag och mormor åkte upp till torshälla och hälsade på honom.
lagade mat och sådär. åt rotmos och fläskkorv och han var så glad.
han satt där ute på balkongen och rökte "dom starkaste"
vilken jävla skillnad, till vad han var nu i slutet.
humor hade han verkligen.


vi älskar dig mojja, nu är du hos gammelmormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0