running with the egg

jobbade idag, jobbade igår, ska jobba imorgon.
ingrid sa att vi kommer behövas mycket nu, riktigt gött!
vad skulle dom gjort utan oss? ;)


förövrigt är jag trött på människor som är så missnöjda med sina egna liv att dom måste lägga sig i vad andra gör.
och om man nu känner ett sånt tvång av att kommentera något någon annan gör, varför kan man inte göra det trevligt?
du bestämde dig för att inte tycka om mig från början.
men vet du, jag har aldrig gillat dig heller.
skitsnackarmaskinen 50+ nummer ett.
men det finns härligt folk på jobbet också :)




drog ner till stan efter jobbet idag.
stötte på hannes utanför systemet, längesen man såg honom.
sen mötte jag therese och madde en sväng.
jag köpte min sjätte säsong av seinfeld, halva priset på hemmakväll.
så ska snart upp och lägga mig och kolla ett avsnitt eller två.



vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0