2 piece

skrev precis ett feteinlägg men allt försvann så kortat ner det nu.
horblogg.se
men iallafall, kul att jag redan haft 4 besökare idag, och klockan är bara lite över åtta.
keep the good work up and the pants down!


therese skulle egentligen kört från vinslöv klockan sju, men jag antar att det var skönt att sova nu imorse så hon kör vid åtta istället haha.
det finns gott om grym musik i bilen, nytt kaffe och gifflar.
det blir roadtrip till ullared med therese och madde.
jag antar att där kommer vara tjockt med folk, men fan skit i det?
kan vara gött att få ut lite ilska? wraaaaaow



surar fortfarande över att mitt förra inlägg försvann.
naaae, naenae, nu är hela dagen förstörd.
haha , kunde varit.
aldrig.
har inte sovit inatt, ni som känner mig är väl inte chockade?
så kommer vara omogen, störig och övertrött idag.
men det är alltid kul.
ska moona minst 30 polacker påvägen upp, låter det mycket?
haha, det fixar jag och madde, GALANT!



försökte förövrigt att få i linserna i tjugo minuter.
mitt tålamod är lika med noll.
efter fem minuters försök vill jag peta ut mina ögon.
det hade kanske inte varit en av mina bästa idéer.
tänkte köra på ett brunt och ett grönt öga först.
det hade varit häftigt, lite karaktär.
men beslöt mig för att skippa det.
såg lite ut som terminator, eller?
kanske för att jag är en jävla kräfta i ansiktet med.
jag skulle fan inte solat igår.
buuurn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0