are you satisfied?

therese kom hit en sväng på kaffe igår.
blev lite bus vid datorn hähä.
sen kommer pappa hem och säger " du borde inte ha bil "
går och tittar ut på opeln och punktering på höger bakdäck haha.
så nu skulle två kvinnor byta ett däck.
jävligt hårt spända bultar, vi kämpade.
pappa kommer ut och säger " förhelvete, inte åt det hållet då spänner du dom mer "
han fick hjälpa oss att lossa dom lite sen fixade vi resten :P
där är förövrigt fest i baklyktorna, fett.



sen kom eddie hit , spelade flatout haha sen körde och skulle hämta pizza.
jag fick gå in och hämta och snubben frågade vad jag hade för könummer,
eehum, jag hörde inte vad bruden sa i telefonen då hon snackade grymt tyst men jag sa vad jag hade beställt och han nickade.
15 minuter och han frågade mig igen, då gick han och hämtade dom.
kalla typ.
torinos kösystem kan ju dra åt helvete.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0