Billionaire

G'middag folket!
det blev stan igår med therese, lyckades köpa en randig skjorta och en klänning jag tänkt ha på mig ikväll.
lyckades även fika upp lite pengar på chicco, jag körde på kaffe och en marängkolapaj, riktigt god, påminde lite om daimtårta, fast med maräng. therese körde på en jordgubbscheesecake och latte som vanligt, jag körde på kaffe som sagt, men fick vänta i 10-15 minuter på kaffet.
sorry chicco men det var kass service.




haha, körde och träffade johan och madde en snabbis, visade therese nya horn.
båthorn som man kan skrämma cyklister med :D



snart blir det att cykla till maxi sen fixa smörgåstårtan, ikväll är det fest på schemat.
jag har blivit riktigt otänd på att dricka på senaste, men det var riktigt längesen, kan inte ens minnas när sist ? som jag var ute och drack.
så ikväll blir en gammal klassiker, Qbar! haha
försthem till danne och kasta lite ägg, sen drar jag , therese och madde vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0