fem dagar till lön

jobbade idag, fan vad skönt det var med dom nya skorna.
skorna gör jättemycket när man går så mycket på jobbet.
efter jobb blev det en åttaminutare i ståsolariet sen hem för att dricka lite kaffe med eddie :)
snart kommer therese hit, då blir det mer kaffe :P


blir förmodligen ullared nästa vecka.
jag och therese snackade om det, ska höra med madde med.
det blir såifall efter den 27e.
tänk mig, therese och madde med varsen kundvagn och maaaassa kärringar som offer.
ge mig en gillaknapp så gillar jag.
nej men det hade varit gött att handla lite fastän jag inte får så överdrivet fet lön denna månaden.
välkommen till den visstidsanställdas värld. tjoflöjt!
kanske kan fixa lite julklappar där uppe också? haha
så har man det ur världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0