I am not a robot

godkväll!
jag borde egentligen sova nu, eller åtminstonde försöka.
jobbade idag, skönt.
måste fixa nya arbetsskor.
jag har konstant ont i ryggen pga för dåliga skor, det märkte jag innan när jag legat i sängen en timme och kollat desperate housewives, skulle resa mig upp och gå ner, det gick knappt.
det gör otroligt ont i ryggslutet.
letade efter skor idag efter jobbet, är dom någorlunda okey så är dom svindyra.
är sugen på att dra in till stadium imorgon och se vad dom har där, vi får se.
efter jobb blev det som sagt stan en snabbis, passade på att sola med.


när jag kom hem körde jag situps och armhävningar, yay me!
nejmen, sen körde jag lite pelletsträning och avslutade med en liten runda.
hem och köra ljusa slingor i håret sen laga middag.
blev snabbt och enkelt, en liten sallad av det godaste och lite stekt kyckling.
det är vad det blir till lunch imorgon, då jag ska jobba, woho!


nu blir det iallafall sängen, sov inte mycket inatt :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0