kåvepenin




gick och la mig vid tolv-halv ett igår.
låg och vred och vände länge, lyckades somna en gång.
vaknar halv 4 av att jag stortjuter.
har aldrig haft så ont.
gick ner och tog två ipren.
somnade vid halv 5.
vaknade vid 11 och hade asont, typ inga ögon från nattens bölande.
tog två ibumetin.
satte mig vid datorn en stund, det gick inte.
gick och la mig igen, lyckades somna.
mamma väcker mig och säger att vi ska köra till vårdcentralen.
visst var det öroninflammation, fick bita mig rejält i läppen när läkaren tittade i örat och drog och hade sig.
eftersom att jag hade något liknande halsfluss ett par veckor sen som gick över av sig själv relativt kvickt så kunde det varit det som gått upp mot öronen, sa hon.


men nu har jag iallafall penicillin till imorgonbitti, sen får jag bege mig ner till stan och hämta ut mer.
skulle egentligen jobbat imorgon, men eftersom att jag mår som jag gör så skippar jag det.
jag hör skitdåligt med.
:/



Jorn – When Time Doesn't Heal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0