new shoes

åkte till team sportia outlet i kristianstad med eddie.
tanken var att jag skulle hitta ett par skor till jobbet som är bra att gå mycket i,
eftersom att jag i princip aldrig står stilla på jobbet.
hittade ett par reebok för 499:- dom var sköna så dom fick det bli.
har dock minimalt med pengar kvar nu, 19 dagar till lön :/
men lätt värt det, har sjukt ont i rygg och fötter.
är ledig imorgon men när dom invigs så ska dom invigas ordentligt :D



fick dessutom beröm på jobbet idag , det känns riktigt kul att höra.
blev jätteglad och pepp.
pratade sen med ingrid om att jag är sugen på att lära mig att plocka livs också, och packa.
eftersom att jag bara får/kan plocka läkemedel så kan det vara kul att kunna göra mer.
så att man är användbar på mer än en "avdelning"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0