the drugs don't work

varför jag?
det var inte längesen jag hade öroninflammation, sen kommer halsflussen och nu öroninflammation igen.
det känns som att någon sparkat min käke ur led, kan inte tugga utan att det gör ont.
så varför jag? jag har väl förfan inte gjort något ont.
kunde inte en människa som förtjänat detta fått denna smärtan?
nej. för det är sjukt orättvisst, nej där är jävlaride ingen gud!
inte för att jag någonsin har trott det


ingrid ringde från jobbet igår och sa att alla teamcheferna hälsade och att jag skulle krya på mig och höra av mig när jag kunde jobba igen.
det var jättegulligt av henne.
men även bra att hon ringde och hörde att jag inte mår bra.
så hon inte tror att jag skippar jobb för ingenting, för det gör jag inte.
jag vill ju vara där, till skillnad från vissa andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0