dag ett

första dagen i fastan.
efter detta kommer jag uppskatta mat som aldrig förr!
allt verkar så gott!
mamma och pappa åt hemmagjord pizza & sallad innan.
hela huset luktade mat, fyfan jag blir galen.
inte att jag är hungrig, för det är jag egentligen inte.
jag vill bara ha mat!
har druckit massa vatten genom hela dagen.
på frukosten på jobbet blev det en kopp kaffe, lunch ett äpple.
sen vattenvattenvatten, och nu till kvällsmat åt/drack jag 7dl hönsbuljong.
ganska gott faktiskt! :D
ser fram emot frukten på lunchen imorgon, ska nog slå på stort och ta med mig ett päron.
det är jävligt skönt att slippa ta med matlåda till jobbet med.




jag har bestämt mig för att köra måndag till fredag.
och fredagkväll klarar jag mig inte utan fredagsmys, så då ska jag ha enchiladas, så är det bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0