fredag, men egentligen onsdag.

jobbade som vanligt idag.
nu är det ledigt torsdag - iallafall tisdag för min del.
får se om dom ringer imorgon och vill ha in mig på tisdag.
v 18 börjar mitt heltid iallafall.
sen kör jag på heltid fram till v 32.
sen får jag se vart jag blir av.
om jag flyttar långt iväg och pluggar eller om jag letar nytt jobb.
med 99% säkerhet så hade jag nog fått fortsätta som timvikarie på distansapoteket, men det vill jag inte.
jag har gjort mitt där.


sara och erik var här innan.
jag lagade middag till allihopa.
det blev enchiladas.
gjorde vegetariska till mamma sen gjorde jag några med kyckling och några med köttfärs.
satan vad mätta vi blev.



förresten så fick vi med oss en fin påskblomma hem från jobbet idag :)
så gulligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0