pissdag

denna dagen kan inte annat än dra åt helvete.
sov inte mer än två timmar inatt.
jobbade idag och dagen har gått så otroligt långsamt.
cykla i regn.
stressa ihjäl mig hem och sen stressa ihjäl mig ner till körskolan.
var helt uppe i varv när jag skulle köra och kunde inte fokusera, det gick åt helvete.
eller så kasst var det inte. men jag var jävligt missnöjd med min körning för jag vet att jag kan bättre, det sa han med.
och sen pissregnade det, kul.
och varför i helvete får jag motorstopp? var jävligt längesen jag fick det.
och idag fick jag flera stycken.
körde iallafall ut till hovdala och panikbromsade i 50 och 70km/h.
var inte så farligt som jag trodde.
drog och hämtade ut lite paket på kvantum.
bland annat ett par skor från nelly och lite smått från gina.
var inte så glad i grejerna från gina men skorna var helt okej.



och nu har jag världens huvudvärk och ont i tandköttet vid en tand.
som pricken över i.
hoppas på en bättre dag imorrn.
jag är ju inte bitter egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0