söndag i all ära

denna söndagen har inte varit helt kass ändå.
var uppe vid halv 9 och åt en lagom frukost med mozarella och tomat.
sen har jag byggt en drivbänk, inte helt själv för pappa ville hemskt gärna hjälpa mig med att såga och sådär.
men en liten mini-drivbänk iallafall.
har sått lite morötter och cirkelbeta där nu, hoppas det tar sig.
så nu har jag femtioelva spinkar i händerna och lite jord kvar under naglarna, ska skrubba satan sen.


ska snart in i duschen sen ska jag och eddie åka och handla.
tänkte laga riktig söndagsmiddag idag, liknande sunday roast.
sen blir det god mat och kaffe efter det med bingo lotto :D
ska bli kul faktiskt.
även då jag skriker ganska fula ord när man är ett nummer ifrån och dom säger "biiiingo" , men kul är det ändå.
lär väl inte vinna denna gången, som alla andra gånger.
men kan vara lite kul att göra annat än att bara sitta och glo på tv.
efter det är det big brother, hoppas att patrik ryker, vilket han säkert lär göra.
gillar inte rodney heller dock, alla säger att han är grym för han är ärlig och vet själv om att han är ett svin.
men det rättfärdigar inte hans beteende i huset eller?
aja, det blir ju mer drama med honom, och det vill vi se så patrik lär ryka.


hoppas ni får en mysig söndag ni med :)
så ska jag fundera på om jag ska stanna i denna hålan till hösten eller bege mig uppåt, mer säger jag inte.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0