tant agda

sov lagom länge idag, till halv tolv.
ska äta lite sen lunch nu sen ska jag ut och plantera lite fröer för dom kom idag :)
beställde lite olika tomater, melon, cirkelbeta och morötter.
idag ska jag förså oxheart tomater, yellow pear tomater, big boy bifftomater och cantaloupemelon.
men som sagt, först lite lunch!



big boy


oxheart


yellow pear



cantaloupe, den jag är mest nervös över.
tomater är ju ingen konst egentligen.
odlade jag ett par år sen, hade jag skött dom lite bättre så hade jag fått mer mogna tomater men jag fick ju vissa iallafall :)
men melon är ju lite mer exotiskt och sådär, följer vad fröpåsen säger och hoppas det blir grymt.
håll tummarna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0