trött!

jobbade idag med, på måndag blir det stenhårda bullar.
från och med måndag, dvs 2e april fram till mitten av augusti så går jag på heltid.
har jobb hela sommaren på distansapoteket.


efter jobb cyklade jag hem och lämnade pappas cykel sen gick jag bort till therese´s nya crib och satte ihop två pallar, haha :D
skulle kolla på lägenheten men det är ju kul att bygga.
där var iallafall jättefint och tror det kommer bli skitsnyggt när allt är i ordning.


nu ikväll fixade jag lite middag till mig och eddie.
potatisgratäng med massa mozarellaost och till det blev det nuggets :P
är skitmätt fortfarande, och trött!
så ska försöka fixa in stina sen sova.
har ju huset för mig själv hela helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0