besviken

jag vart så jävla taggad!
tänkte söka direkt nu.
skulle bara dubbelkolla så att mina betyg var ok.
kollar mitt slutbetyg och ser att jag hade IG i samhällskunskap, hur fan lyckas man?
så jävla efterbliven, varför gjorde jag inte vad jag skulle?
varför gick jag inte på lektionerna? för jag antar att det var frånvaron som fick mig att faila där.
fan vad jag hatar mig själv just nu.
det kommer fan aldrig bli något av mig, så jävla cphelvetesrövarg är jag just nu.
jag lovar, får jag barn i framtiden, så ska jag muta dom med allt! precis allt för att dom ska sköta skolan.
får jag reda på att dom skubbar så ska jag jävlar i helvete köra och plocka upp dom och köra dom till skolan.
så jävla cp.
ångrar man sig nu i efterhand?
"äääääh jag tar sovmorgon ist för o gå på den lektionen"
hur jävla trög kan man vara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0