blow me and run

kom hemifrån 6-7 minuter innan jag skulle ta tåget igår, fick cykla som aldrig förr.
hinner upp på stationen och tar ut biljett, kollar vart tåget ska gå ifrån - ersättningsbuss baksidan.
för första gången sprang jag, haha.
hann precis med bussen, han skulle precis köra.
snacka om tur!


det blev en liten sväng på väla och ikea.
det enda jag fick med mig från väla var bepanthen, barnrövsalva/såriga bröstvårtorsalva, tatueraren sa att det var bättre än helosan så.
sen blev det ikea, trodde jag skulle råka köpa massa muggar och sånt skit.
brukar bli så.
men köpte endast klädhängare, faktiskt.
plus lite korvar där ute , haha!
det ringde en söt gubbe om någon musikundersökning, han lät så gammal/snäll och desperat så kunde inte säga nej, det skulle ju bara ta 8-9 minuter, har för mig jag snackade med honom i 22 minuter.
"ja , här kommer nästa låt, håll i hatten!" hahaha, riktigt rolig.


sen blev det vidare till ängelholm, maxi och donken.
tryckte i oss lite cheeseburgare och kollade billy madison/jag bakade paj.
tiden sprang iväg så jag fick ta tåget hem imorse istället, tjockt med folk.
köpte med mig frallor från bjärnors.
tjejen när jag skulle betala - "ja den är helt ny" och så världens smile.
förstod ingenting, morgontrött som jag är.
"ja alltså din tatuering, ja iofs frallorna är också nya" haha, ibland är man aningen lost.
sen hängde jag på låset men en söt tant utanför netto, hon började snacka.
jävlar vad hon traggade, en riktigt pigg 83åring.
så när snubben skulle komma och låsa upp dörrarna så vände hon rullatorn "ja! första parkett, inte illa va?" hahah, sjukt söt.
sen blev det frukost med mamma.


när jag nästan kommit hem så tänkte jag, varför går jag?
hade helt glömt att jag hade cykeln på stationen, ska in i duschen strax och sen gå ner och hämta den, om den står kvar dvs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0