famous last words

roligt att klockan är nio snart, har inte ens börjat med middagen ännu.
drog till netto efter jobbet, precis som igår, haha!
mötte upp sara och cyklade hem.
hon klippte mig lite, det blev bara litelitelite i topparna, så det ser i princip ut som innan.
sen drog sara och jag drog och plockade svamp, haha!
nu har jag precis städat klart.
fixat åt katterna, dammsugit hela huset, städat rummet och hängt in ALLA kläder som låg på golvet, eller inte allt, har inte galgar till allt så det fick bli en hög med vikta grejer med.
så nu ska jag faktiskt börja med maten.
tänkte göra en liten pasta med mozarella, kantareller, rökt lax, dill och lite sånt.
igår blev det ensam-emma-enchiladas.
vad innebär då det?
jo, att man kan ha i precis vad fan man vill! hur gött är inte det?
alla säger att det inte är kul att laga mat till sig själv, men där håller inte riktigt jag med.
hur kul är det att laga mat till folk som är kräsna eller äter inte vissa grejer?
och jag är inte kräsen för fem öre, äter verkligen allt.
förutom varm bearnaise-sås dvs, haha!













sjutton dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0