just can't get enough

började sju idag.
dagen har faktiskt gått jäkligt fort, fint det!
efter jobbet drog jag hem och bytte om och sådär sen var therese så hjärtligt snäll och hängde med ner till tatueraren i lödde.
påväg ner så var vi påväg om en bil, och när vi låg 2-3 meter bakom så fick den för sig att blinka ut, så therese fick bromsa, och snubben i bilen insåg att "oj, det var någon påväg om" titta istället idiotjävel.
när vi körde förbi så såg vi hur han satt och svor och gav oss fingret.
en äcklig snubbe på minst 25-30 med äckliga rövatovor till dreads, tro mig han fick beskåda mitt finger med, jävla idioter det finns!
vi var där tjugo minuter innan dom stängde, haha!
visade bild på vad jag ungefär vill ha och att hon gärna fick ändra lite sånt.
sandra frågade om hon fick använda vilka färger hon ville, och jag sa ja, att jag vill ha så mycket färger som möjligt.
och hon blev glad :) tror hon är perfekt för att göra den här tatueringen.
hon har precis flyttat ner ifrån stockholm och börjat jobba i lödde så jag fick en tid jäkligt fort.
20e augusti kl 11 är det dags.
hon trodde på att det skulle ta runt 4 timmar, lite skillnad på det och den jag ahr nu, bara svarta bokstäver liksom.
nu blir det färg och heeela faaadderullan!
så det kommer svida jävligt gött, haha!


och om jag inte berättat det innan så har mitt visa lagt av så sara var snäll och tog ut pengar till mig idag.
som tur var, för dom har en depositionsavgift på 1000:- och det hade jag helt glömt, tur jag hade pengar med mig.
så vi fick köra vidare till mamma och pappa i lomma och så lånade dom ut lite till mig, är ju hemma själv till på fredag så blir lite surt utan pengar annars.
sen drog vi oss mot ängelholm, påvägen dit spelar vi "hot dog" med lmfao, kör om en lastbil där det står "när korven smakar som mest" hahaha, höll på att dö av garv.
sen lyssnade vi på "rain over me" och det börjar regna, helt sjukt.
vi fick välja våra låtar väl där :P


när vi var framme i ängelholm så fick vi vänta på dennis ett tag, segjävel :P
sen blev det pizza/kebabtallrik.
längesen jag åt kebabtallrik, sjukt gott iallafall.
påväg hem tänkte vi plocka lite majs, gick inte så bra. hahahah!
therese såg mig försvinna in i det gröna, och komma ut tomhänt, jävligt dåligt med majs där, så det sket sig.


är somsagt hemma själv ett tag nu, sara sover i vanneberga.
så vem väcker mig imorgon? haha
får lägga mig strax så jag fixar det.



här kommer lite fler bilder från i lördags.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0